02 October 2009

haziq oh..haziq..

emm..arini aku nk story psl my lovely son "muhd.haziq imran".umur br 2 thn..umur jer 2 thn tp peel,mulut kalo ckp mcm dh beso ssgt.suker nk ckp smpikan aku srh letak tangan tutup mulut br diam (itupon sekejap jer)..ni lah budak busyuk tu.yg kdg2 wat aku rs nk gigit jer pipi dia. makin beso dia makin banyak yg dia xplore..makin byk yg dia nk tau.la ni bila dia tau nk ada adik,tiap2 mlm sblm tido mesti nk cium baby dulu.sapukan lotion kat perut aku la..say bye2 baby la..brlah dia nk tido.(x taulah bila baby dh kuar nti camner..)

ni antara brg2 faveret dia yg mesti ada..

1) bantal busyuk dia @ bong (aku pon x taulh mana dia dpt nama ni..)
2) spongebob
3) buku2 dia4) play tent dia..(sume mainan dia aku ltk dlm ni..nk main dia kena msk dlm ini tent..hehe)



5) basikal dia (yg lbh beso dr dia..)

smlm dia dpt xtvt br..xtvt apa?jom kite skodeng
apa dia buat smlm..



xtvt terbaru haziq..tampal sticker ultraman..dia mmg peminat setia ultraman

hasil keje haziq..nsb baik dgr kata.aku suruh tampal kat ultraman dgn lori jer..

mcm2lah budak kecik ni..ada je yg idea dia..btollah org kata,bila ada anak ni..idup kiter pasti berubah..

to muhd haziq imran.."mama ngan abah syg sgt ngan haziq"..



No comments:

Post a Comment