07 December 2009

Pengantin @ Bota,PeraK

29 Dis ari tu,aku sefamily pi ke Bota ada kenduri kawin anak mak teh sebelah arwah MIL..bfr ke sana,aku dh makan nasi minyak kat umah dpn FIL..so,mmg tgh kenyang sesangat..kebetulan time smpi tu,pengantin br nk berarak..dptlah haziq tgk pengantin..haziq ni mmg suke tgk pengantin..

haziq tgh leka tgk pengantin..

posing kat tangga umah pengantin..

FIL aku,mak teh (mak pengantin) ngan mak chik

me and haziq..

nilah pengantinnye..pengantin perempuan tu cousin hubby

BIL with his wife (my biras..)

biasa prg kawin makan nasi minyak kan..tp kat umah nak teh ni nasi minyak xder.yg ada nasi putih ngan lauk2 kampung..bekas lauk pon lain dr yg lain..pki periuk tanah..hehehe..

siap dgn periuk belanga lg..

fuh..penatnye la..dr Bt.gajah ke Bota..cuaca plak panas terik..abis makan,salam2 sedara mara hubby..aku dh dok dlm kete..hubby aku gak yg suruh sbb dia tgk muke aku dh merah semacam tahan panas..lglah time pregnant ni..panas semacam..

masuk dlm kete jer..haziq trus capai air sejuk..

muke pon dh berminyak..

smpi kat umah bt.gajah mmg lepak abis la..x laratnye...

No comments:

Post a Comment