22 July 2010

hahahaha..haru..

dh 2 bulan aku tak menjengah kat sini..al-maklum bz mcm menteri..[menteri pon x bz mcm aku..perasan jup :) hehe..]

yg no.2 dh pon msk 6 bln..dh pdi menular..kjp2 ilang..terpaksalah mama dia dok cr bwh kerusi ker bwh meja..[kehkehkeh..nsb ko lah nak dpt mak mcm ni..]

yg no.1 haziq dh makin byk cekadak..dh makin rajin berbual..dh bleh harap kalo nk wat apa2..dh pdi buang air kat toilet..mlm jer time tido pki pampers..[jimat..jimat..]haruslah pandai coz next month he turn to 3..oh..sdh beso anak teruna ku..

tgh plan nk wat per utk besday dia nti..nk beli kek apa..nk celebrate kat ner..tp,dia dh request nk wat besday kat umah nenek..[manyak cekadak ko ek..huhuhu..]

nti aku updated lg..

p/s:nape sejak akhir2 ni aku asyik mimpi EX aku?hahahahaha....haruuuuuuu

No comments:

Post a Comment