06 November 2009

lg 2 bulan..

wah..sudah bersawang blog ni..punyelah lama tak update..knp aku dh lama tak update?sbbnya..aku bz ngan haziq..line internet yg tak brp nk best..xder citer yg best..dan lain2..

last week..hubby aku outstation ke kelantan ngan bos dia..so x donelah aku nk ikut sama.aku dok umah ngan haziq diam2 jer.mlm tu ari jumaat,aku sakit pinggang ke bawah..perut plak rs tegang smcm.aku xleh tido..dlm ati aku doa,mintak2 bukan tanda kontraksi.tp xleh nk deny..sbb tanda2 sakit ni sama mcm org nk deliver..pergh..berpeluh aku mlm tu..

esok pgnya aku cpt2 pi klinik yg ada utk bersalin skali.in case kalo jd apa2 senang 1 place.doc check..confirm apa yg aku risaukan..cuak giler..nsb baik serviks tak bukak lg..kalo tak mau aku bersalin kat situ.

xder apa ubat pon cuma doc suruh rehat byk2..jgn stres..jgn drive..(tang xleh drive yg aku lemah tu..)whateverla doc..janji bb x kuar..

esok mlmnya hubby balik jer aku story kat dia.gelabah skjp member..isnin pg tu kitorg balik bt.gajah trus pi umah bidan.sgt terkejutlah bila mak bidan tu kata,baby dh turun perut aku kat atas dh kosong.nasib baiklah baby x kuar trus.

pas dr ari tu,aku trus ati2..nk drive pon laki aku dh x bg..(sayang jugak abg kat b ye..)

No comments:

Post a Comment