20 November 2009

Our 3rd Anninversary

hi all..

smlm 19 nov,our 3rd anniversary..3 thn lps pd tarikh 19 nov 2006 (ahad) bersamaan 27 syawal pd jam 10 pg kami telah selamat diijab kabulkan sebagai suami isteri di rumah ayahanda yg terletak di tmn.perling..sayunya time tu..

saat akad nikah..

setelah sah..

oleh sbb aku bunting pelamin,so ms celebrate 1 year anniversary tu aku dh pon ada baby boy..next year 4rd anniversary InsyaAllah dh ada anak 2 plak..ahaks..

msh terasa lg kemeriahan majlis tu..dh pon msk 3 thn..br lg kan rsnya kalo nk compare dgn org yg dh kawin berbelas-belas,berpuluh-puluh tahun..dugaan cabaran yg beso2 menggugat iman tu blum lg ada..mintak dijauhkan..brlah thn ni nk merasa idup mcm org lain..kalo x sblm ni,aku ngan hubby PJJ jer..(perhubungan jarak jauh..ahaks..)

ptg tu..hubby ajak makan cake kat secret recipe..nk makan lama2 pon xleh..haziq buat hal plak..aku order marble cheese cake ngan light white cofffee..

marble cheese cake..

mlm tu..hubby kata nk kuar jup..aku ye kan jer la..pi opis katanya..aku tunggu punye tunggu lmbt plak balik..tgh dok msg2 ngan adik aku..hubby aku balik wat muka serious.aku malas nk tanya mnlah tau ada prob kat opis td ker..kang tak psl2 aku kena lecturer free..

sblm dia kuar balik,ada student br balik program katanya..dia bg beg ada cop NOKIA.aikss..apa ni?(ceh..wat2 tanya dia plak..)hadiah anniversary katanya...aku bukak beg tu,wah..hp idaman ati..

Nokia 5800 Express Music Screen Touch

time kitorg berkawan dulu sblm kahwin mmg payah dia nk belikan apa2..smpi merajuk abislah..dia kata berkawan blum tentu kahwin..blum confirm..tu yg dia xnk beli apa2..sungguh x romantikkan..dia ada bgtau kat aku.."tunggulah bila dh kahwin,x pyh mintak..abg taulah nk bg apa.." emm..btollah tu..

to my hubby..love you so much..and thanks for everythings..moga ikatan perkahwinan kita berpanjangan berkekalan hingga ke syurga..happy 3rd anniversary..

1 comment:

  1. aikk... apsal ada minah baju color merah tu??? hehehehehe...

    ReplyDelete