12 November 2009

Persiapan Menyambut Org Baru


Baby Wear @ Sogo,KL


View from Top

Smlm..dok aku bukak2 laman web SOGO,KL aku terbaca iklan ada baby Wear sale from 2 Nov until 12 Nov..wah!!ari ni dh 11 Nov..aku trus call hubby bgtau dia..lgpon persiapan baby blum wat lg..begitu begini last2 gerak dr Tg.Malim kul 7.15pm pas maghrib..janji gerak 5.30pm tp last minit hubby ada meeting plak..
smpi kat Sogo dh kul 8pm..nasib baik x ramai org..mmg lengang la Sogo..puas ati x payah nk bersesak..bleh bernafas dgn sempurna..hahaha..

mmg byk sgt pilihan harga pon murah tahap gaban..tp,aku just beli 5 pasang jer utk baby..sehelai seluar khaki garfield ngan t-shirt mickey mouse pojaan ati haziq sehelai..bknnya xnk beli banyak..tp ari sabtu ni ada sale kat JUsco plak..kena tinggalkan sebahagian utk Jusco gak..haha..baju haziq time baby dulu pon banyak..(al-maklum anak 1st,ghairahnya lain mcm..hehehe)kalo baby ni beli sume baru,mcm membaziz plak baju haziq..kecian baby..
nilah baju yg x seberapa hubby aku belikan utk baby..




Ada lg brg yg blum complete..
  1. stroller
  2. towel
  3. minyak telon
  4. sarung tangan & kaki
  5. topi
  6. blanket
  7. lain-lain..
da..love forever..

No comments:

Post a Comment